banner

JVB cuscinetti capitulu di cunniscenza

I seguenti prublemi è suluzioni sò solu per cuscinetti à sfera profonda, cuscinetti in a stallazione è l'usu di u prucessu di prublemi è suluzione.

Prublemu 1: U cuscinettu ùn pò esse stallatu (picculu diametru internu o grande diametru esternu)

Risposta:
1.a taglia di i parti esterni ùn hè micca standard.
U cuscinettu stessu hè un pezzu di macinazione di precisione (eccettu per u ferru o u materiale di punching), è avà u prucessu di fabricazione di cuscinetti domestici hè statu assai migliuratu, è e tolleranze dimensionali sò generalmente in linea cù i paràmetri standard naziunali (avà a maiò parte di elli si riferiscenu à GB/T276-2013 standard).È assai di e parti esterne sò turnate pezzi di travagliu o casting una volta formate.Per quessa, sicondu a maggiuranza di i clienti è a misura in situ, assai cuscinetti ùn ponu esse stallati, 80% di i mutivi sò causati da e parti esterne.Dunque, hè cunsigliatu chì i clienti prima truvà e parte di outsourcing per a misurazione.
2. U metudu di misurazione ùn hè micca standard.

Prublemu 2: cuscinetti riscaldamentu o ardenti blu

Risposta:
1.bearing vitezza hè altu.
Per i pezzi o l'equipaggiu cù esigenze d'alta velocità, cum'è i mutori, hè cunsigliatu per aumentà a liberazione di cuscinetti, cum'è C3 è C3 sopra.È a liberazione C3 hè basicamente a liberazione di basa di u mutore d'alta velocità.
2. carica esterna hè grande
È per i bisogni di carica esterna, pò esse attraversu a mudificazione o aumentà u gruixu di u muru di l'anellu esternu di u cuscinettu, ma ancu aumentendu a bola d'acciaio (solu per i cuscinetti à sfera) per aumentà a capacità di cuscinetti.
3.Not in locu
U cuscinettu ùn hè micca cumpletamente in u locu in a stallazione, facendu chì u cuscinettu di u cuscinettu hè troppu grande o troppu chjucu.L'anelli internu è esterni ùn sò micca in u stessu centru di rotazione, risultatu in centri diffirenti.

Prublemu 3: U cuscinettu hè rumore durante u funziunamentu

Risposta:
1. U rumore di u cuscinettu stessu ùn hè micca standard.
2. L'imballu ùn hè micca standard
Ci sò normi stretti per l'imballazione di cuscinetti d'alta precisione, cum'è l'imballaggio in vacuum, chì deve esse un pacchettu unicu.
3.Transportu viulente
Durante u trasportu, i danni secundarii causati da a forza bruta di carica è scaricamentu.Ancu l'altezza di a strata hè troppu alta pressione negativa à longu andà pò ancu fà u dannu groove internu di u cuscinettu.
mètudu installazione 4.Wrong
In u prucessu di stallazione, per via di un metudu di stallazione incorrectu, chì causanu danni di palla è groove è rumore.
5.Poor sealing
Pover sealing di u cuscinettu è a contaminazione seria di l'ambiente di l'usu esternu pò causà a terra interna per entre.

Soluzione:
1, prima di tuttu, sceglite i prudutti d'ispezione piena di rumore.
2, imballaggio è trasportu in linea cù esigenze di alta precisione.
3, Aduprate un riscaldatore di cuscinetti standard per scaldà è dopu aduprate strumenti speciali per assemblà è disassemble.
4, canciari i sigilli cuscinetti è i metudi di sigillatura, da u sigillo di cupertura di ferru uriginale à u sigellu di u cupertu di gomma (a temperatura pò sustene a premessa), u non-contact à u sealing di cuntattu.Questu hè, spessu tornatu à u pirtusu internu slotted.

Prublemu 4: Perdite d'oliu di cuscinetti in u prucessu di usu

Risposta:
1. Per via di alta vitezza bearing o alta temperatura di l 'ambienti esterni
Inject u grassu alta temperatura chì ponu scuntrà l 'ambienti usu
2. causatu da u cuscinettu stessu ùn hè strettamente sigillati
Pò esse risolta da rimpiazzà i sigilli di cuntattu.

Prublemu 5: U cuscinettu ùn hè micca durable

Risposta:
1. Bearing carica esterna hè grande
A causa di u disignu di u produttu è a selezzione di u produttu ùn hè micca ghjustu, per esempiu: schermu vibrante cù cuscinetti à sfera profonda ùn hè micca adattatu.
2. L'usu di l'azzaru ùn hè micca à a tecnulugia standard o di quenching causata da l'urganizazione metallurgica ùn hè micca abbastanza stretta.
So chì a resistenza di usura cuscinetti ùn hè micca abbastanza, è pruducia spalling muru cuscinetti, riduce a vita serviziu.
2. riempimentu grassu ùn hè puntuale o arbitrariamenti cambià a cumpusizioni grassu.

Soluzione:
A ri-selezzione cambia l'offerta di materia prima.Cambia a tecnulugia di quenching è di prova.
U grassu di riempimentu puntuale, se vulete rimpiazzà u grassu, avete bisognu di pulizziari u grassu originale, per evità a reazione chimica di i dui grassi è cusì accelerà u fallimentu.


Tempu di post: 11-Jan-2022